1998 წელს გამოშვებული Lineage, MMORPG შუასაუკუნეების ფანტაზიის სამყაროში, იყო პირველი ინტერნეტ-თამაში კორეაში. პირველი ერთი თამაში, რომელმაც 2008 წლისთვის მიაღწია 1 ტრილიონ KRW კუმულატიურ გაყიდვებს, მან საფუძველი ჩაუყარა მომავალ MMORPG-ებს ისეთი ელემენტებით, როგორიცაა გილდიები და Castle Siege. ოცი წლის შემდეგ, ის კვლავ გავლენიანი ფენომენია კორეის ონლაინ კულტურული შინაარსის სამყაროში.
უკონკურენტო სტანდარტი
კორეული ონლაინ თამაშების ზრდასა და განვითარების უპირობო ლიდერი, Lineage-მა შემოიტანა ახალი ავთენტური სისტემები და კონტენტი, მათ შორის გილდიები, რომლებსაც ხელმძღვანელობდა მონარქი, ფართომასშტაბიანი ბრძოლა სახელწოდებით Castle Siege და Weapon Reinforcement System, რომელიც გახდა მრავალი სტანდარტი MMORPG-ის შემდგომი გნავითარებისთვის.
პირველი მასშტაბური RvR - Castle Siege
Lineage იყო პირველი, ვინც შემოიტანა World Siege, RvR კონტენტი, სადაც გილდიები ერთვებიან ფართომასშტაბიან ბრძოლებში ციხეებზე კონტროლისთვის. Castle Siege, სადაც მოთამაშეები სარგებლობენ საერთო მიზნის მიღწევის პროცესით თანამშრომლობით და წინააღმდეგობის დაძლევით, გახდა კორეული ონლაინ MMORPG-ების დამახასიათებელი ნიშანი.
Lineage სინდრომის ფართო გავრცელება
თამაშმა მიიპყრო საზოგადოების ყურადღება 1998 წელს გამოსვლისთანავე, Lineage-მა დაიპყრო 1 მილიონი მოთამაშის გული პირველი 15 თვის განმავლობაში და მიაღწია რეკორდულ 3 ტრილიონ ვონს კუმულატიურ გაყიდვებში 2016 წლისთვის. მოთამაშეების ახალი, დამაფიქრებელი კულტურული გამოცდილება, რომლებიც აღმოაჩენენ თავიანთ ახალ იდენტობას. ადენის სამეფოს ვირტუალურ სამყაროში და მეგობრობის საკუთარი ისტორიების დაწერამ წარმოშვა უნიკალური Lineage ფენომენი - სოციალიზაცია ონლაინ და ოფლაინ საზღვრებს მიღმა.